Monday, June 22, 2015

ටිකට් ගන්න නෝ ටිකට්

ටිකට් ගන්න නෝ ටිකට්

කාලෙකට පස්සෙ ගිය සුමානේ බස් එකකට නැග්ගා තොරණ හන්දියෙන් බොරැල්ලට එන්න. ඉඳගෙන යන්න තියෙනවනම් බස් එකේ යන එකත් එක්තරා ජොලියක්. හැබැයි අර මම කලින් කිවුවා වගේ බස් වල හයි කරලා තියෙන නලාව නම් ගලවන්න ඕනේ. ටික වෙලාවකින් කොන්දොස්තර මහත්තය  ටිකට් ටිකට් කියාගෙන ආවා. මගේ අතේ රුපියල් විස්සක් තිබුනා. මම ඇහැවුව බොරැල්ලට කීයද කියලා . මගේ අතේ තිබුනු විස්ස බලල මිනිහ කිවුව ඒගාන තමයි කියලා. රුපියල් විස්සත් උදුරගෙන වගේ මිනිහ ගියා යන්න. ටිකට් ගන්න කිවුවට දෙන්න කෙනෙක් නැහැ.

ආයේ මිනිහ මගේ පැත්තට එනකම් ඉඳල ඇහැවුව කෝ ටිකට් එක කියල. ඒක ඇහුන්නැහැ වගේ මිනිහ ඇහුව 'මොකක්ද' කියල. මම ආයේම කිවුවා "ටිකට් එක" කියල. මිනිහ මුකුත් නොකියා ඩයිවර් ලඟට ගිහිල්ල එතන උඩ තියෙන කබඩ් එකෙන් ටිකට් මැෂිමක් එලියට ගත්තා. එකට මොන මොනවද කළා. ආපහු මැෂිම තිබුණු තැනටම දැම්ම. දාලා මන් ලඟට ඇවිල්ලා කිවුවා ' මහත්තය ඒකේ බැටරි බැහැල ' කියල . මම ඇහැවුවා "කවද්ද බැටරි බැස්සේ" කියල. මිනිහ මුකුත් නොකිය යන්න ගියා. මම බොරැල්ලෙන් බහින කල්ම මිනිහ මගේ ලඟින් ගියේ අහක බලාගෙන. බහිද්දී මම කිවුවා " මල්ලී ඉක්මනට බැටරි දාගන්න නැත්නම් බස් එකෙත් බැටරි බහීවි කියලා. එහෙම කියද්දී මම හිටියේ ෆුට් බෝඩ් එකට කිට්ටු වෙලා පැනල දුවන්න බලාහෙන.

හවස තව බස් එකකට නැග්ගා. එකේ ටිකට් මැෂිම කැඩිලා රෙපයාර් කරන්න දීලාලු.

ඒ බස් දෙකේම තිබුණු සමාන කම තමයි කොන්දොස්තරට සල්ලි දීපු කිසි කෙනෙක් ටිකට් නොඉල්ලපු එක. මම ටිකට් එක ඉල්ලුවාම ළඟපාත ඉන්න අය මෝඩයෙක් දිහා බලනවා වගේ මගේ දිහා බලනවා දැක්කා.

කොහොම වෙතත් ඒ බස් දෙකේ අයිති කාරයන්ට අබ සරනයි. අඩුම ගානේ මාසේ ෆිනෑන්ස් ගෙවන්න පුළුවන් ගානක් පිල්ලි යැවෙනවා. ආණ්ඩුවට ලැබෙන්න තියෙන ආදායම් බදු පිල්ලි යනවා.

ටිකට් ඉල්ලන්න ගිහිල්ලා ඉස්පිරිතාලෙට ටිකට් එකක් ලැබෙන්න තියෙන ධාරිතාවය වැඩි හින්දා ඊට පස්සෙ බස් එකේ යනකොට කොන්දට සල්ලි දෙනවා විතරයි. ටිකට් නම් ඉල්ලුවේ නැහැ. 

No comments:

Post a Comment